السریٹو کولائٹس کیا بیماری ہے اور اسے کیسے ٹھیک کیا جا سکتا ہے۔

جب کسی شخص کو IBD یا IBS ہو جاتا ہے، تو اس کی آنتوں میں سوزش ہو جاتی ہیں، جس کا مطلب ہے کہ آنتوں میں سرخی بڑھ جاتی ہے۔ یہ سرخی آنت کے اندرونی دیوار کو پہنچنے والے نقصان کی وجہ سے ہوتی ہے۔ IBD کے مریضوں میں، یہ نقصان زیادہ تر ممکنہ طور پر جسم کے اپنے مدافعتی نظام کی وجہ سے ہوتا ہے۔ یہی وجہ ہے کہ آئی بی ڈی کو آٹو امیون بیماری بھی کہا جاتا ہے۔ IBS ہونے کی وجوہات بھی تقریباً ایسی ہی ہیں۔

آئی بی ڈی، یا آئی بی ایس کا مریض ایک عام صحت مند شخص کی طرح کھانا نہیں کھا سکتا، اور یہ حقیقت زیادہ تر GI ڈاکٹر نہیں بتاتے ہیں۔ اگر ہم مریض ہونے کے ناطے اپنی خوراک میں پرہیز نہ کریں تو دوائیں کام نہیں کریں گی۔ اگر ہم کھانے کی وہ اشیاء کھائیں جو ہمیں نہیں کھانی چاہیں تو اس سے ہماری آنتوں میں خراب بیکٹیریا کی آبادی بڑھ جاتی ہے۔ جب یہ بیکٹیریا بڑھتے ہیں تو وہ زہریلے مواد پیدا کرتے ہیں۔ ردعمل کے طور پر، مدافعتی نظام ہماری آنتوں پر (غلطی سے) حملہ کرنا شروع کر دیتا ہے ۔ اس کے نتیجے میں آنتوں میں سوزش اور السر  میں اضافہ ہوتا ہے، جس سے درد، پاخانے میں خون بہنا، اسہال، اور پاخانے میں سفید مواد کا آنا وغیرہ جیسی علامات ہوتی ہیں۔ ایسی علامات کا سامنا کرنے والا شخص فلیئر کی حالت میں ہوتا ہے۔

جب کسی شخص کو فلئیر ہوتا ہے، تو اسے وہ دوائیں تجویز کی جاتی ہیں جن کا مقصد مدافعتی نظام کو دبانا ہوتا ہے۔ تاہم، ایسی دوائیوں کا طویل عرصے تک استعمال خطرناک ہے کیونکہ کمزور مدافعتی نظام جسم کو بہت سی دوسری بیماریوں کا شکار بنا دیتا ہے۔ ایس سی ڈی ڈائیٹ (مخصوص کاربوہائیڈریٹ ڈائیٹ) کا کردار یہاں سے شروع ہوتا ہے۔ ایس سی ڈی ڈائیٹ صرف ان کھانے کی اشیاء پر مشتمل ہے جو ہماری سوزش میں اضافہ نہیں کرتی ہیں (خراب بیکٹیریا کو خوراک فراہم نہ کرکے)۔

ایس سی ڈی کی خوراک کے مطابق، جو شخص فلیئر میں ہے، اسے ان تمام مندرجہ ذیل غذائی اشیاء کو بند کرنا ہو گا: اناج (گندم، مکئی، جو، باجرہ)، چاول، چینی، دودھ، کیونکہ یہ وہ کھانے کی چیزیں ہیں جو ہماری آنتوں میں برے بیکٹیریا کو براہِ راست خوراک دیتی ہیں۔ . تمام SCD میں ممنوعہ کھانے پینے کی اشیاء کو فوری طور پر بند کیا جائے۔ جب آپ فلیئر سےنکل جائیں تو صرف ایک وقت میں ایس سی ڈی کی اجازت شدہ خوراکیں کی فہرست میں سے صرف ایک کھانے کی چیز کو آزمائیں کہ یہ کیسے رد عمل ظاہر کرتا ہے، اور ڈائری میں نوٹ کریں۔ اس سے آپ کو SCD کی صحیح خوراکوں میں سے اپنی ذاتی محفوظ کھانوں کی لسٹ بنانے میں مدد ملے گی، کیونکہ ہر کوئی SCD میں موجود ہر لیگلا (اجازت شدہ) چیز کو برداشت نہیں کر سکتا۔

ایس سی ڈی میں موجود کھانوں کی فہرست دیکھنے کیلئے یہاں کلک کریں اور یہاں کلک کریں۔

۔

Add a Comment

Your email address will not be published.